This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SofieB

Hej.
    Jeg og min kæreste skal til indien – flyver til og fra delhi i starten af juni og indtil slut-juli.
    jeg har derfor lidt spørgsmål, ikke så meget er planlagt endnu..
    Delhi: hvordan fungerer byen i fht turister – forstår folk engelsk? er det nemt at finde hostels/evt muligt at indlogere sig hos lokale?
    Jeg har hørt at der er klostre i indien hvor man kan bo og arbejde frivilligt – nogen som har erfaring med det, og er det et hit?
    Ladakh/Leh: er det overskueligt når man ankommer til byen/området at finde en tur-guide hvis man vil trekke. eller er det bedre at planlægge før vi tager fra delhi?
    Nepal: kan man køre med tog over grænsen eller er eneste mulighed at flyve (og hvad er prisen ca for fly)?
    Yderligere inspiration til oplevelser i indien/nepal er meget velkomne. Og tak for opmærksomheden – håber på svar tilbage. Og god sommer.

Anonym Anonym

Hej
    Delhi er meget nem at færdes i. Der er sjældent sprogproblemer og der er guesthouses over alt i backpackerområdet, der hedder Paharganj.

God tur

Anonym tine

Hej
    Ladakh området er skønt og Leh er en meget lille by, hvor der i centrum er muligheder for at bestille alt. Guidede ture af forskellige længder, rafting osv. osv… Det kan virkeligt anbefales. Delhi er super nem, alle taler stort set engelsk og der er altid hjælp at få! Gid det var mig der skulle afsted. kæresten og jeg var afsted sidste sommer, med start i Delhi, Agra, Jaipur, Pushkar, hvorefter vi tog til Leh. Hele turen var skøn!

Rigtig god tur

Anonym globetrotten

Køreturen fra Indien til Nepal er et helvede! Not worth it… En flybillet er ikke særlig dyr, omkring 700-800 for en enkelt. Og du vil elske Kathmandus lufthavn efter Delhi…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account