This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jenay

Hej alle
    Jeg er ved at forberede mig til at tage afsted på mit livs drømmetur men så er det at jeg kommer i tanke om et spørgsmål til jer:

Bliver en alm. sovepose ikke for varm i Asien på det tidspunkt jeg skal afsted (sept-nov). Hvad vil I foreslå at jeg tager med?

Anonym Pernille

Jeg har alrdig haft noget med i Thailand, der er som regel et lagen eller lign. der hvor man bor. Men ellers kan du købe silkesoveposer ganske billigt i Thailand.

Anonym Joachim

jeg ville ogsaa lade vaerd med at tage noget med til Asien da der altid er lagn, dyne etc paa alle hoteller, hostels….. God tur

Anonym mejo27

Det kommer an på, hvor i Indien du vil hen. I de nordlige egne, især i bjergene kan det blive ret koldt om natten. Desuden er hygiejnen ikke særlig god. Jeg var flere gange ude for at sengetøjet var møgbeskidt og bad jeg om nyt blev der bare hentet noget fra et andet værelse, der var lige så beskidt. Så hvis du ikke vil bruge en masse penge på dyre hoteller er det en god ide at være forberedt på det. Desuden er det nogle ret lange togrejser i Indien og der er det også rart at have noget sovegear.
    God tur!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account