This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Joachimh

Hej folkens,

Jeg rejser til Indonesien med rygsæk fra d. 30 januar til 28 febuar i år.

Jeg lander i Mataram (lombok) og så er planen ellers som følgende;

7-8 dage i kuta og the giilis islands (Jeg har læst mig frem til at en del folk mener ikke at det er værd at bruge tid på bali i forhold til det andet)

Efterfølgende tager jeg 14 dage til Sulawesi (jeg tænker at se både nord og syd)

Til sidst tager jeg til Java/Jakarta i 4-5 dage hvor jeg efterfølgende skal have mit fly videre til Hanoi d. 28 febuar.

Nu kommer mit spørgsmål så;

Er det nødvendigt at bestille flybilletter til Sulawesi og Java/Jakarta inden jeg rejser, eller kan jeg gøre det dernede?

Hvis jeg venter med at bestille dem til jeg kommer derned er det så meget dyrer eller hvad?

Håber nogle af jer kan hjælpe mig.

Anonym DanielJohansen

Der er næsten umuligt at etablere universelle lovmæssigheder indenfor den industri, men man kan selvfølgelig sige noget om hvordan det generelt ser ud.

Priserne er som regel lavere hvis du har mulighed for at reservere på forhånd på grund af selskabernes prisstruktur. Min egen erfaring er at det især gør sig gældende for de mere etablerede og større selskaber som AirAsia og Singapore Airlines. Spørgsmålet er så hvorvidt du vil fastlægge din rejse for, at spare nogle hundrede kroner. Det kan engang imellem være billigere at booke igennem en rejseagent end gennem søgemaskiner på internettet eller operatørens egen hjemmeside, så undersøg for din egen skyld alle muligheder.

Jeg ville måske overveje at se på hvad priserne er fra Jakarta til Hanoi i dag sammenlignet med 4-6 uger ude i fremtiden. Det er din længste tur og der hvor du potentielt kan spare mest 🙂

Rigtig god tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account