This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sanne28

jeg skal rundt i indonesien til september. er der nogen der ved hvordan situationen er dernede nu? vil nødige jagtes af en flok sure indonesere..

Anonym Henrik

Hej Sanne

Jeg var i Indonesien i 2004, og skal også afsted igen her til sommer fra juni+august. Hvert gang jeg vælger rejsemål, er det på baggrund af tanken: ‘det gælder om at tænke sig om’. Jeg tror at man skal tage meget vare på sig selv på Sumatra, Java og Sulawesi, og så vidt som muligt undgå disse destination i nogen tid netop på grund af den muslimske indstilling.

Mit indtryk af den indonesiske ørække er dog, at bali, lombok, flores, komodo osv. stadig er et trygt sted at rejse, hvor mange andre vestlige også nyder at rejse….og så behøver man jo heller ikke ligefrem at rende rundt og reklamere med at man er dansker 😉

caro19

hej har ikke selv været der, men da jeg rejste i malaysia mødte jeg to fyre der lige hade været der, (en lille måndet siden de var der)ved ikke helt hvilken del, men de sagde bare at det hade været det værste land de hade været, folk hade været ubehaglige, og der hade bestemt ikke været fedt. kan dog ikke huske hvilken del de var.

caro19

hej har ikke selv været der, men da jeg rejste i malaysia mødte jeg to fyre der lige hade været der, (en lille måndet siden de var der)ved ikke helt hvilken del, men de sagde bare at det hade været det værste land de hade været, folk hade været ubehaglige, og der hade bestemt ikke været fedt. kan dog ikke huske hvilken del de var.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account