This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dennis

Hejsa. Jeg skal også selv til Indonesien til efteråret.

Jeg har søgt lidt på hostels og undersøgt mad osv.
    Jeg sætter 100,- pr dag til hostels og 125,- pr dag til mad og drikke(incl en øl i ny og næ). Det er ikke for lidt, men heller ikke for meget. Men det komme igen an på hvor i skal bo og om i selv laver mad osv, for det findes billigere end nævnte, men nogen gange er det ikke altid vigtigst at gøre det billigst muligt – smag og behag. Mht ture/udflugter, så er det bare at søge på nettet. Jeg har planer om en 4 dages trek tur til Komodo og omegn – udgangspunktet er fra Bali hvor jeg er på det tidspunkt – der går daglige fly derud. Jeg booker en færdigpakke med fly, mad/drikke, dykning, trek incl.
    Dét sted skal jeg bare til.

mvh
    Dennis

Anonym milla06

Hej

Vi er to piger som skal 5 uger til Indonesien til efteråret.
    Hvor meget skal vi ca regne med i lommepenge, hvis vi gerne vil opleve en masse med bo forholdsvis billigt..??
    Har været i Thailand, er det samme priser som der ca??
    Hvis der er “must see” er vi også meget interesseret i at høre om det:)

På forhånd tak for hjælpen..

Anonym Melkjaer

Hej

Hvis i regner med samme udgifter som Thailand skal i nok leve fint.

“Must see” kommer nok an på hvad i interesserer jer for, men hvis i gerne vil i junglen er Sumatra rigtig god, med gode chancer for at se vilde orangutanger blandt andet, samtidig med de har fantastisk dykning i Aceh.
    Komodo i sig selv er fedt pga komodoveranerne og også der er der rigtig gode dyk i området.
    Derudover var et af højdepunkterne på min tur til Indonesien Tana Toraja på Sulawesi hvor de har nogen meget imponerende begravelsesceremonier og selve landskabet er rigtig flot

Indonesien er et enormt land, og de forskellige regioner er vidt forskellige, så der utroligt meget forskelligt at vælge mellem.

Michael

Anonym Lærke

Jeg skal fire uger til Indonesien nu her, og hvad jeg har hørt/læst mig frem til, så minder det meget om thailand priser, hvis ikke billigere. 125 kr til mad pr. dag, er ud fra det jeg har hørt og læst, meget højt. Man kan sagtens leve for mindre i hvert fald, men det kommer jo selvfølgelig an på, hvor lækkert man vil leve, og hvor meget man vil drikke. Jeg har hørt at en big mac menu koster hvad der svarer til 4,5 danske kroner… Det bliver jeg nødt til at finde ud af om er rigtigt, nu hvor jeg tager derned hele juli 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account