This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NEVE

Hej

Min kæreste og jeg tager til Bali og Lombok i sep. vi har været udenfor at når vi allerede nu kigger efter hoteller og hostels, så er mange af dem booket: Skal man bestille alle hoteller/ hostels på forhånd? Vi var sidste år 7 uger i Malaysia og stødte ikke på dette problem en eneste gang.

Carina

Anonym Liron

Hey 🙂
    var i indonesien for 1 måned siden på Bali, Gili T og lombok.
    Man behøver ikke at bestille hjemmefra. Man kan altid finde et godt og hyggeligt sted 🙂

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Paa Bali og Lombok tror jeg ikke det bliver noget problem. Hvis I kommer forbi Java ogsaa, saa skal I vaere opmaerksom paa at billetter til tog i weekenderne er bedst at bestille nogle dage i forevejen, da de ellers er udsolgt.

Er strandet i Bandung af samme aarsag. Det kan nemt f…. en rejseplan op hvis man ikke lige havde taget det med i betragtning.

I skal endvidere vaere opmaerksomme paa, at Ramadanen loeber hele august maaned (slutter 29 august), saa hvis I ankommer i slutningen af august kan i muligvis ogsaa rende ind i nogle problemer der.

Anonym Dennis

Jeg var der sidste år, Bali bla., i oktober, og vi bookede hotel 10 dage før vi ankom fra Kuala Lumpur.

Men altså, det gør jo ikke noget at booke i god tid, hvis man ved hvor man vil bo.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account