This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min veninde og jeg overvejer at tage til Bali, Java og Sumatra. Vi vil bruge ca. 2 måneder på det. Vi er ikke sarte, men vil samtidig gerne have at vi trygt kan efterlade vores ting, det sted vi skal bo.. Er der nogen der har et realistisk bud på prisen for kost og logi på vores rejse? 🙂
    Er der nogen der har været på jungletur på Sumatra? Eller er det bedre at tage til Borneo? Og hvad vil sådan en tur evt. koste?

På forhånd mange tak!!
    Hilsen Josefine.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    Sumarta er et rigtig godt sted, tjek ud lake toba, bukietlawang, bukatingi, ved ikke helt hvordan man staver de navn, men i kan söge på dem og der kommer helt sikker noget frem, sumarta er et billiget sted og lake toba er meget stille og roligt og meget flot, da jeg var der förste gang ville jeg ikke rejse derfra igen, super godt sted og super hyggeligt, i kan flyve der til eller sejle der til, fra penang malayisa, hvis jeg var jer ville jeg starte med sumrata og rejse fra medan igennem de steder jeg har skrevn vider til singapor fra sumarta og så vider til java hvor i kan rejse med tog til bali, husk og stop i yokdikata på java super flot sted tjek det ud, så flyver i hjem fra balie når i har tjekket bali ud,loney planet over indonisen og så afsted med jer, husk og pas godt på jer selv da indonisen er det störste muslimske land i verden, lake tober er batak og ikke muslimsk, heler ikke bali, da i er piger skal i huske og respekter den kultur de har , ikke noget med at vise for meget frem sorry jeg skriver det men påklaedning har meget at sige, tjek det, fedt sted indonisen, men også lidt hård arbejde, god rejse til lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account