Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3545975 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     KristineND

Hej (:
      Jeg skal til Indonesien, men ved ikke rigtig hvad jeg skal se, er der nogle der ved hvad der værd at se :)?

Jesper

Hvad er du ude efter? indonesien er kæmpe stort og man kan alt. Fra de vildeste fester og surfing på Bali, til afslapning med orangutanger på Java…

KristineND

Vil gerne se noget natur og noget kultur 🙂

Jesper

Skulle selvfølgelig stå Sumatra ovenover hvis du ville kigge på orangutanger 😀
            Jeg var helt vild med Sumatra og endte med et blive der næsten 2 måneder sidste gang. Bukit Lawang der ligger et par timer i mine van fra lufthavnen i Medan. Lake Toba også på Sumatra er lidt kedeligt, men søen er fantastisk at slappe af ved

Anonym

Sumatra er fabelagtig, Ketambe, Bukkitlavan, Bukkittingi, Lake Toba og Berestagi for bare at nævne nogle steder.

Kjear

Tag til Gili Islands, det er paradis!! 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account