This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym karoline140591

Kære rejseglade mennesker 🙂

Jeg planlægger at rejse til Indonesien og/eller Filippinerne sammen med min bror.

Vi rejser først eller midt i december, og til først i februar.

Altså har vi 1,5 – 2 måneder til rådighed.

Kan vi nå både Indonesien og Fillipinerne, eller skal vi holde os til et af landene?

Vil gerne opleve Bali, Gili, Lokbok og evt. Komodo og Flores. Fillipinerne kender jeg ikke så meget til, så anbefalesværdige steder modtages med kyshånd!

Er der nogen der kan guide til en realistisk rute, hvor man ikke bruger for meget tid på transport?

Det vi søger på vores tur er:
    Strand og sol
    Lokalbefolkning
    River rafting
    Nationalpark
    Jungle
    Surfing
    Dykning
    Delfiner
    Massage og velvære
    Bådtur
    Snorkle

+++ billige overnatningsmuligheder og billigt mad 🙂

Alle input og gode råd er guld værd!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej karoline.

I kan nemt klare begge lande, da man har AIR ASIA, som flyver mellem Indonisen og fillipinerne, så igen problem i det.
    Begge lande er super fede at rejse i, så i ville få en super oplevelse,Bali,java,sumarta lake toba,super fedt, har ikke rejset på borneo, men derfra kan i fyve til fillipinerne,tjek det ud,super godt valg,to gode lande,at rejse i men rejs med sund fornuft,lars

Anonym May

hi karoline,
    Good day! If you have further about trip in the Philippines, you can send your query by emailing h_bunch@yahoo.com.

Anonym Lasse

Det kommer vel lidt an på hvor meget tid i vil bruge på transport.
    Jeg har selv et princip om at jeg hellere vil have en dag for meget et sted end en dag for lidt.
    Desuden synes jeg at transport, særligt med fly, er spild af tid.

Jeg brugte selv 8 uger i Filippinerne, med en masse dykning (20 dage), og brugte ca. 5 dage hvert sted. Og har ikke oplevet alt hvad jeg ville der.

(PS. jeg oplevede kun delfiner fra bådene, det er jo vilde dyr, så dem skal man heldig for at opleve (http://www.thecovemovie.com/))

Men hvis man bare lige skal bruge 1 eller 2 dage hvert sted, jeg så kan man komme langt omkring. Men hvad er egentlig det grundlæggende man vil opleve? det skal man sætte sig selv klart.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account