Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3535551
     sofiehv

      Hej alle hjælpsomme mennesker 🙂

      jeg skal til Thailand, Cambodia og Vietnam til marts.
      jeg vil så gerne vide om man kan rejse til disse lande uden en retur billet til Danmark? eller om man kan risikere at blive nægtet adgang til nogle lande?

      på forhånd tak 🙂
      Sofie.

      #3535573
       Claus

        Flyselskaberne har ret til at nægte dig ombord, hvis du ikke har en returbillet.

        mvh
        Claus

        #3535555
         Line

          I teorien ja, men jeg oplevede det ikke på min tur og hørte heller ikke om nogen. Men det behøves jo ikke være en returbillet til DK – bare en billet ud af landet.

          #3535650
           linnebaek

            Ingen problemer. Bare husk at have dine visa iorden inde du tager til næste land. Jeg fik lavet mine visa på det hotel jeg bode på. Du giver dem dit pas og nogle penge, og ca. to dage efter har du et visa. Mener hvis du tager fra cambodia til vietnam skal du give dem ca. 10 USD ved grænsen. Så en god ide er at have ca. 20 USD på dig 🙂 Det kan også godt være at det var fra Vietnam til Laos.
            God tur, det er det hele hver 🙂

            #3535729
             Claus

              Ja, det er ikke noget problem, du behøver ikke have en returbillet til Danmark, blot dit visa er i orden. Er det ikke det skal du rejse ud af landet efter gældende regler, men der er ikke noget krav om at du skal retur til DK – du kan også rejse til andre lande i verden

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account