This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg og en kammerat planlægger at rejse på landjorden rundt Asien til maj, og dertil har jeg lige et spørgsmål. Vi har tænkt os at starte i Kina, og så derfra rejse ned gennem vietnam, Cambodia, Thailand og Malaysia.Men men men… Ifølge den kinesiske ambassade (og flere andre lande), skal man på forlangende kunne vise en returbillet eller lign., så myndighederne er sikre på, at man igen forlader landet efter endt ophold. Hvordan gribes dette an, når vores plan nu er at rejse rundt på landjorden, og vi derfor netop ikke har mulighed for at vise en returbillet frem?
    Vi havde tænkt os at skulle flyve fra Malaysia til Australien, men ville en sådan billet være “bevis” nok? Jeg er meget interesseet i at høre hvordan andre har grebet dette an.

På forhånd tak.
    – Astrid

Anonym Morten

Hej
    Vi har været gennem det samme hvor indrejselandet var Thailand, men i deres visumansøgning skulle man vedlægge en billetkopi eller rejsplan kopi. Vi har købt en billet til Bangkok og retur fra Beijing, og vedlagt rejseplanen som er kommet fra vores rejseselskab.

Du kan evt. købe en billet hvor rejsedatoen kan ændres. Så er i ikke hængt op på er være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt.

Mvh Morten

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account