This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bech

Hej

Skal rejse til Thailand til juli 2010. Jeg har bestilt rejse gennem Emirates men har glemt at anføre mellemnavne på billetten. Nu får jeg så at vide fra flere sider at vi ikke kan komme ind i Thailand/Bangkok hvis navnet på billetten ikke passer 100 % overens med navnet i passet ! Er der noget der ved om dette er korrekt ?

Anonym Sussie

Jeg har lige bestilt billet over nettet via Kilroy – Der skriver ‘de’ selv på siden, at man ikke skal skrive sit mellemnavn på bestillingen.. Så tror ikke I har noget at være nervøse for 🙂

Anonym Magnus

De tjekker ikke din billet i Bangkok lufthavn, kun dit pas. Hvis du kan komme ombord på flyet, er der ingen problemer, men ring til Emirates og spørg dem, om der er problemer med check in.

Anonym Bech

Tak for svar !
    Jeg har kontaktet Emirates kontor i Sverige og damen jeg talte med var meget uforskammet og kunne ikke fortælle mig om det var nødvendigt med mellemnavne. Hun sagde blot at jeg skulle annullere min rejse og bestille igen !! Fin service ….

Anonym evo777

Du skal helt sikkert få dit mellemnavn med. Du risikere at de ikke vil lade dig komme ombord på flyet.

Anonym Frk. Luna

Hej!
    Jeg har lidt det samme problem, for man må ikke bruge mellemrum når man udfylder navne, men samtidig står der også at man skal skrive nøjagtig de navne, der står i ens pas!?!?

Man skal også skrive ‘area code’ i telefnnummer, men et er der jo ikke i et mobilnr…

Jeg vil gerne ringe og tale med dem inden jeg booker, men kan ikke finde nogen telefnnumre nogen som hest steder på emirates… Hvor ringede du hen? Hvilket nummer? Er du blevet klogere på dit spørgsmål i mellemtiden?

Anonym Frk. Luna

Har lige talt med Emirates i Hamborg og hun var meget flink og sagde at Det kun er nødvendigt med for- og eftrnavn!

For areacode i telefonnummer skal man bare skrive de første 4 cifre i mobilnummeret

Anonym Anonym

Så har jeg fået svar fra Emirates. Jeg takker for alles deltagelse i debatten :

Dear Mr.Bech,
    thank you for your email.
    It is perfectly ok if one first name is in the booking. The middle name is not needed.
    Fur further information please contact our service center at 01805 425652
    We wish you a pleasant flight with Emirates.
    Erika Mundt
    Emirates Frankfurt
    Tel.+49 69 95968850
    Fax+49 69 95968855
    http://www.emirates.com

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account