This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym JoyeAagaard

Hej!
    håber virkelig at nogen kan hjælpe.

jeg rejser til thailand med en ven d. 17 marts, og vi har kun en indrejsebillet. Da det er første gang vi skal rejse, som backpackere, er jeg nødt til at spørge: SKAL man have en udrejsebillet for ikke at blive afvist indrejse?

Vi har planer om, at rejse til Bangkok d. 17 marts, bevæge os sydpå og derefter til malaysia efter de 30 dage man får tildelt i thailand (uden visum), cambodia og vietnam. I skreven rækkefølge.

Nogen der kan hjæææææælpe med lidt info, som selv har prøvet det? Jeg finder det meget besværligt, at finde info om det på nettet… Desværre

– Josefine

Anonym Jesper

Jeg er ret sikker på de officielle regler siger man skal have en udrejse billet, men det virker som om de giver lidt en fuck på det. Jeg havde ikke selv nogen billet ud af landet sidst jeg var afsted og var ind og ud ca. 10 gange i løbet af et halvt år. Mødte dog en pige fra New Zealand, der var blevet nægtet indrejse fordi hun ikke havde returbillet.

Anonym JoyeAagaard

hm, mange tak for svaret!

Det er bare virkelig svært at købe en udrejsebillet, når vi ikke ved hvor vi ender og hvornår!

Har du nogen forslag til hvad man kan gøre?

Er lidt i vildrede, som du sikkert kan fornemme.

Anonym Hovgaard

Du kan på denne side læse om de forskellige landes regler ift visum: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/
    Jeg har på tidligere rejser mødt folk som er blevet nægtet indrejse på grund af manglende udrejse billet.
    En mulighed er at købe en “åben” billet, hvor I har mulighed for at ændre datoen.. Det lyder til I ved det er Vietnam I skal flyve fra? En anden mulighed er at bestille en billig billet til/fra et nabo land – og afbestille den efter modtagelse af visum.. Så skal I bare tjek at I kan afbestille den – og det kun vil være med et lille tab.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account