This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lui

Udenrigsministeriet fraråder alt indrejse til Bali og Thailand som ikke er nødvendig!! ØV! Maj 07 skal jeg og veninde til Bali og Singapore eller Bangkok, hvad ville i gøre? Vælge noget andet?
    På forhånd tak for hjælpen..

Anonym Jesper Jensen

Det passer ikke – UM advarer ikke mod rejser. Kun rejser til nogle sydlige provinser.

Jeg tager til Bangkok på fredag og tager den heeelt med ro.

Bali tror jeg heller ikke der er problemer med. Tjek dog med rejseforsikringen om hvad de siger.

Om et år kan meget i øvrigt være ændret, så reserver bare flybilletter nu.

Anonym Anonym

Jeg synes i skal vente og se tiden an, der kan ske så meget. UM skal jo advarer hvis der er sket ting i landene som kan udgøre en risiko, så kan folk jo selv tage stilling til om de vil rejse til andet land. Hvis i vælger noget andet i dag kan det være det frarådes at rejse der til om et halvt år, sådan er det jo med terror, krig osv man ved aldrig hvor det slår til næste gang. Jeg tror bare man må tage nogle chancer her i livet, hvis man vil opleve noget. Læs rejevejledningerne grundigt før i tager afsted, hold jer evt væk fra nogle af de områder der direkte advares i mod, og bevar jeres sunde fornuft, så kan det ikke gå helt galt. Rigtig god rejse. Ps hvis valget står mellem Bangkok og Singapore kan jeg klart anbefale Bangkok.

Anonym Anonym

Mht. Bali så har Udenrigsministeriet frarådet alt indrejse dertil de sidste par mange år!…
    Det holdt dog ikke mig og kæresten, væk derfra sidste år.

Anonym Anonym

Fra TV2:

Fem dræbt af bombe i Thailand

08-06-06: 11:49 | af: jely

En bombe dræbte i dag fem politifolk og sårede tre andre i den sydthailand­ske Narathiwatprovins, oplyser det lokale politi.

De otte politifolk var på vej i to bi­ler til en skole for at hente lærere, der på grund af et langvarigt muslimsk oprør i provinsen og to andre sydlige provinser får politibeskyttelse.

Muslimske oprørere, der kæmper for at rive provinserne løs fra det øvrige buddhistiske Thailand, har i mere end to år ført væbnet oprør. 1300 menne­sker er blevet dræbt under oprøret.

Mere end 100 skoler blev i sidste måned lukket i adskillige uger i de sydlige provinser, efter at to kvindelige buddhistiske lærere blev bortført og gennemtævet.

Anonym Marianne

Hej. Ang Thailand. Som alle andre steder, skal man tage visse forholdsregler. Men når det så er sagt, er Thailand et af de lande, som jeg har følt mig mest tryg i, når jeg har rejst som backpacker. Jeg har endda boet der i 6 måneder. Jeg kan kun anbefale jer at tage der til og få en god oplevelse.

Anonym Marianne

Hej. Ang Thailand. Som alle andre steder, skal man tage visse forholdsregler. Men når det så er sagt, er Thailand et af de lande, som jeg har følt mig mest tryg i, når jeg har rejst som backpacker. Jeg har endda boet der i 6 måneder. Jeg kan kun anbefale jer at tage der til og få en god oplevelse.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account