This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frederik Nielsen

Hej derude

Vi er to gutter der har bestilt flybilletter til Thailand, Bangkok og vi har hørt at man skal have en billet som viser man rejser ud inden 30 dage, som visumreglerne foreskriver.
    Vores første stop på rejsen er Cambodja og vi har planer om at lave visaet til Cambodja ved grænsen.
    Vi har desuden hørt at man kan lave en “fake” billet, som man ikke bruger, men bare for at vise at man rejser ud.
    Så hvad anbefaler i? – at købe flybillet eller rejse over land.

Håber i kan hjælpe!

Hilsen
    Andreas og Frederik

Anonym Jacob

Har rejst ind i thailand 4 gange med fly, og er aldrig blevet tjekket for flybillet ud.
    har krydset grænsen til cambodia for at forny mit visum til Thailand 4 gange sidste år, da jeg tilbragte et år som frivillig i thailand, ingen af gangene blev jeg bedt om at vise flybillet ud af landet.

er i helt nervøse så lav evt noget der ligner en flybillet, de har ingen mulighed for at tjekke det alligevel.

Anonym Anonym

Vi har ikke lavet visum hjemmefra til nogen af landene (Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos) og derfor, kan vi jo ikke bevise hvor lang tid vi vil opholde os i Thailand, som er første stop. Vi har hørt at problemet er i Københavns lufthavn. De vil ikke sende os videre, hvis vi ikke kan dokumentere vores udrejse af Thailand. Er det noget vås, eller passer det?

Casen ligger i at vi gerne vil til Cambodja uden at skulle lave en flybillet, som vi ikke skal bruge.

Men hvis nu vi siger at vi laver en flybillet fra Bangkok til Phnom Penh. Den viser udrejse fra Thailand, men vi tager flyet, så det er ikke en “fake” billet. Vil det så give problemer i Thailand ligesom i København? – nemlig at vi også her skal kunne vise at vi rejser ud af Cambodja inden for de dage, som visumreglerne foreskriver?

Det er noget kludret noget, men håber, at der er nogen, der kan hjælpe!

Anonym Jacob

kbh lufthavn har ingen grund til at tjekke visum på dig, da du automatisk får 30 dage når du lander i thailand, så de er pænt ligeglade.

jeg har rejst med enkelt billet til thailand, dog havde jeg en udrejse billet til malaysia et år senere. men ingen bad om at se den, og den var med et helt andet selskab, og jeg valgte faktisk at få den refunderet. havde kun købt den fordi den thailandske ambassade krævede det for jeg kunne få mit multiple entry visum. men kunne lige så godt have indleveret en falsk billet, de tjekkede intet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account