This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Quark2000

Jeg er ved at planlægge en rygsæk rejsen for mig og nogle af mine venner, og jeg er blevet opmærksom på at der kan opstå problemer når vi ankommer til bangkok(ca. 8. marts i år), pga. vi kun har en enkelt billet dertil, og at vi derved kan blive nægtet indrejse, hvis vi ikke har billetter til når vi skal ud af landet.

Efter vores ophold i thailand vil vi gerne vidrer til Laos over land, og det er derfor svært at planlægge vores udrejse.

Vil der opstå problemer? og havd kan vi evt. gøre?
    Eller er der ingen ting at være bange for.

Mvh
    Thomas Kragh

mallejacobsen

Hej Thomas!

Det burde ikke skabe problemer. Jeg har rejst ind i Thailand 5 gange og er aldrig blevet bedt om at vise nogen udrejsebillet. Jeg har nu heller aldrig hørt, at det kan skabe problemer, så det ville jeg ikke bekymre mig om, hvis jeg var jer. Du får som vesteuropæer automatisk 30 dages turistvisum når du ankommer til Thailand.

God Tur…… Malene

Anonym Quark2000

Jeg takker mange gange for svaret, nu kan jeg sove lidt bedre :-]

Anonym jacob

hej thomas.
    har selv været i thailand flere gange med en envejsbillet. hvis du vil være helt på den sikre side, så bestil en billet fra f.eks bangkok eller singapore et par måneder frem i tiden. man behøver ikke at betale billetten med det samme, så du kan altid vise disse papir i lufthavnen hvis det er nødvendigt. bagefter annulerer du bare. det kommer til at koste dig 0 kr.
    hilsen jacob

Anonym jacob

hej thomas.
    har selv været i thailand flere gange med en envejsbillet. hvis du vil være helt på den sikre side, så bestil en billet fra f.eks bangkok eller singapore et par måneder frem i tiden. man behøver ikke at betale billetten med det samme, så du kan altid vise disse papir i lufthavnen hvis det er nødvendigt. bagefter annulerer du bare. det kommer til at koste dig 0 kr.
    hilsen jacob

Anonym sus

Du kan risikere at blive stoppet i Kastrup, hvor de vil forlange at se din returbillet eller videre billet ud af Thailand. Dette er sket for mig, så jeg købte en billet i Kastrup fra Bangkok til Singapore.

Anonym Henrik

Hej

I skal vise jeres returbillet ved ankomst til Bangkok !!
    Jeg vil ikke anbefale jer at tage afsted uden, kan risikere at blive sendt tilbage til Dk.

mvh. Henrik

Anonym Luan

Hej alle…

Haaber at der er nogen der kan hjaalpe mig…

Jeg befinder mig i ojeblikket i Vietnam og jeg tager til Thailand paa lordag. Mit pas udlober om mindre end 6 md, saa hvad skal jeg gore… Nogen ide…

Jeg er virkelig i krise…

Mvh Luan

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account