This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

Jeg har ikke haft problemer med visum, de kan jo se at du forlader landene igen, hvis de spørger. Jeg blev aldrig spurgt, udfyldte bare papirene, betalte evt. (tjek altid priser på um.dk, de prøver tit at snyde dig lidt) og så fik du dit stempel 🙂

Anonym maikencederlund

Hej,

Jeg sidder og planlægger tur til Østen til februar og har et vigtigt spørgsmål.

Når man kigger på reglerne indenfor visum og indrejse i de forskellige lande, går det igen at man skal have en billet ud af landet for at komme ind.

Når jeg læser det, tænker jeg at jeg derfor bliver nødt til at købe alle billetter. Men tænker om det er okay blot at have en billet hjem til danmark.? .

Kan jeg f. eks komme til Filipinerne, uden at have billetten videre derfra, men en billet fra australien og hjem til danmark.?

Anonym Daizz

Har selv oplevet problemer i Autralien og New Zealand. I begge tilfælde skulle jeg bevise med flybilletter, at jeg havde intention om at forlade landene igen. Det er heller ikke altid, at Thailand er voldsomt begejstrede, hvis man lander fra Cambodia, men et afhænger af de to landes militære situation. Der står vist godt nok, at man skal have billet ud af Thailand for at komme ind, men det har jeg aldrig skulle vise. Har ikke været på Filippinerne, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account