This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Boge14

Hi all you
    Jeg får min hue her til sommer og har så et par sabbatår for fødderne af mig. Jeg ved allerede nu, at jeg skal arbejde i Canada og samtidig være skibums om vinteren (start fra December). Rejsebudgettet her er lavt, men da jeg arbejder skal udgifter og indtægter gerne gå i 0! Her er udgifter mad, transport osv.
    Det samme har jeg så tænkt mig til sommer, hvor jeg gerne vil rejse i et par måneder. Planen skal være nogenlunde den samme. Altså indtægter og udgifter skal gå i 0. Derfor er jeg klar over, at det muligvis kan være urealistiske at rejse til asiatiske lande, hvor jeg nok ikke kan få arbejde. Mine kriterier til et land, jeg skal rejse i er:
    – Muligheder for surf og andre aktive aktiviteter.
    – Dejlig varmt klima
    – Ikke et europæisk land
    – Der må gerne være flere andre rejsende i byen/området.
    Jeg har selvtænkt på lande og områder som Australien, Hawaii, Californien. Alternative destinationer, der bryder kriterierne, kan være Bali.
    Er der nogle som har nogle erfaringer eller forslag, vil jeg meget gerne høre på dem 

Anonym DeXter

Hed hensyn til skibums. Kan du os få rigtig meget hjælp på forumet http://www.skisport.dk også.. 🙂
    Det er mange skibumser der tager afsted år på år, og ved lige hvordan man skal kregle den. 😀

Anonym Nicholas

I Australien og USA er det meget svært at få en arbejdstilladelse. Det er vist værre i USA end Californien. Så at skulle få mulighed for at arbejde der er nok ret svært. Om ikke andet skal du nok gå i gang med en gedigen undersøgelse allerede nu 😉

Held og lykke med det

Anonym Anonym
    Anonym Anonym
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account