This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym signestubager

Hej! Jeg er i øjeblikket rejsende rundt i Argentina, videre til Bolivia og slutter i Peru.
    Da jeg læser allevegne det er bedst at booke sin inkatrail i forvejen, leder jeg meget på nettet for at finde en god og billig tur. Jeg har skrevet til jysk rejsebureau, de tager 3000kr for en 4dager tur.
    Det er her jeg håber på hjælp og ekspertise fra jer – har i gode erfaringer med inkatrail bureauer, og hvad er en god pris??

Tak!!! Kærligst signe

Anonym Claus

Helt enig med ovenstående svar. Tag til Cuzco. Der er jo bunker af bureauer, der har Machu Piccu på programmet. Shop lidt rundt, det er trods alt Perus største turistattraktion, det ville være mærkeligt, hvis ikke det lykkes dig at finde en guide og en gruppe.

mvh
    Claus

Anonym estelanedraithammen

Jeg tog Inkastien for to år siden i maj. Jeg gav ca. 2250 dkk for den fire-dages tur. Du behøver ikke gå gennem et dansk bureau, du kan spare penge ved at handle direkte hos et lokalt bureau, da det jo i realiteten er det, som de danske rejsebureauer gør. Du betaler bare ekstra for at de også involverer sig. Jeg kan ikke huske, hvilket bureau jeg tog turen med, men jeg ser ingen grund til at involvere flere mellemmænd end nødvendigt. Hvis du alligevel bruger tiden på at søge rundt på nettet, så prøv at søge efter bureauer der har base i Cusco i stedet for Danmark.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account