Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Marcus Christensen 2 uger, 2 dage siden.

• Forfatter
    Anonym Pernille

Søger inspiration til vores næste rejse:)
    Vi er en familie på 4 – på rejsetidspunkt er vores piger 13 og 12- det er først dec 2019🙂 Vi kan rejse fra ca midt dec- midt/slut feb- altså ca 10 uger:)
    Vi rejste jorden rundt i 2015, hvor vi var i Thailand, Cambodia, Vietnam, Philippinerne, Australien, NZ i autocamper, Fiji, Hawaii og LA med High 1 til SF og til slut fly til NY:)
    Vi har talt med Jysk en gang – grundet tidspunktet er Japan og Canada off.
    Hun foreslog Myanmar, vi havde selv tænkt lokal ø på Maldiverne, og så foreslog hun Kerala i Indien. Hun forslog også at dele tiden mellem Myanmar og Tasmanien , da vi alle elskede vores tid i camper på NZ. Og så havde vi selv tænkt noget Galapagos, Equador/Peru/Bolivia..
    Mellemamerika har også været oppe og vende fx Belize og Nicaragua..
    Sikkerhed er vigtigt for os:)
    Vi elsker alle at snorkle og møde dyr og mennesker i forskellige lande:) og vil helst udenfor de meget turistede steder;)
    Tak for hjælpen:)
    Hilsen Pernille

Anonym Marcus Christensen 
    Deltager

Hej Pernille.

Hvis jeg skal komme med et land som anbefaling, så vil jeg anbefale Colombia. Jeg havde selv fornøjelsen af at rejser der i en måned. Det er meget sikkert og ALLE man møder på sin vej er søde, hjælpsome og imødekommende. Jeg har anbefalinger dertil på min blog http://www.rygsækrejser.dk
    Jeg har også rejst i Myanmar, Peru og Ecuador, men har dog ikke anbefalinger klar dertil endnu. Jeg arbejder dog på at få dem klar hurtigst muligt.

Mvh Marcus – http://www.rygsækrejser.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account