This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

mig og min kæreste står og skal planlægger vores sommerferie, sidste år tog vi en lang rundrejse i asien, men i år bliver vi nok nødtil at begrænse os lidt.

vil høre om nogen har nogle forslag til hvor vi kan tage hen… vi har 2-3 ugers ferie og gøre godt med, men desværre kun en 6000 kr. til formålet… i hvert falde som udgangspunkt.

vi er ikke til dase ferie, vi vil gerne vandre, cykle, dykke, finde hyggelige spise steder hvor man kan hænge ud, vi nyder at der er andre unge mennesker, men det skal ikke være en druk/fest ferie.

er der nogen som har nogle ideer til hvad der måske kunne passe til os? glæder mig til at høre fra alle jer berejste mennesker…

Anonym RAME

og det er slf. 6000 ca. pr. person

Anonym Claus

Indien er billigt, men hvis I er mere til at rejse i Europa, er der jo bussen som den billigste transportform. Tag til ZOB Berlin og fortsæt til østeuropæsike lande billigt.

Tjek Orangeways.com, Eurolines.dk, Easyjet har også billige ruter, har lige åbnet en rute til Lissabon. Marokko er også en mulighed med jeres budget.

mvh
    Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account