Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3534730
     Weber

      Hej Alle.

      Jeg mig selv, og en af mine bedste venner som også er 19 år, tager på interrail i Europa fra d. 2 august – 2. september.

      Vi skal besøge følgende byer: Warszava, Prag, Beograd, Dubrovnik, Venedig, Paris, Nice, Barcalona, Madrid.

      Nogle der er har besøgt disse byer og har nogle oplevelser/erfaringer de vil dele?

      Eller er der nogle der også skal afsted i samme periode til samme steder, så må de godt sige til, måske kan vi snuppe en øl eller andet sammen, i en af disse byer.

      Mvh. Nicolaj 🙂

      #3534742
       Mad es

        Fra Beograd tili Barcelona er en heftig strækning at foretage på så kort tid. I kommer til at stresse rundt! Jeg ville koncentrere mig østeuropa eller Frankrig og Spanien. Det får i med garanti meget mere ud af. Det er en stor fejl at tror at jo mere man ser jo bedre bliver ens rejse. Mit bedste råd er at planlægge enkelte hotspots og ellers lade skæbnen råde. Med andre ord; lad der være plads til spontaniteten, det er jeres bedste rejsefælle!

        #3534743
         Mad es

          I øvrigt et fucked up profilbillede jeg fik mig der.. Er 28 og hankøn med skæg?

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account