This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Synne Burglin

Hej

Jeg skal 19-20 dages interrail med en veninde til sommer. Vi starter i Danmark (min veninde er fra Canada og skal lige have en lille sight seeing) og her er vi i omkring 4 dage. Derefter går turen sydpå. Måske i tog, måske i fly? (vi skal klart finde den bedst økonomiske løsning)

Jeg er ikke helt klar over hvor jeg har allermest lyst til at tage hen (jeg vil gerne se alt, og synes også det ville være fedt hvis min veninde nu fik nogle highlights af Europa, når hun nu er på Eurotrip), men vi er endt i et par forskellige scenarier: Vi tager på en rute med en masse storbyer og lande, Berlin, Hamborg, Amsterdam, Paris, Monaco, Firenze.. måske mere? ELLER vi tager forholdsvist hurtigt ned til middelhavet og bruger størstedelen af tiden i Spanien og Italien. Jeg vil høre om der er nogen som har nogle erfaringer eller råd, og kan sige noget om, hvor meget man kan nå?

Alt efter hvad det ender med, skal det stadig være billigst muligt, så vil fly og alm. togbilletter som alternativ være billigere end interrail-billetten, hvis vi f.eks. ender i Spanien?

Håber der er nogle som kan komme lidt med råd eller anbefalinger af byer 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account