This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jacob Knudsen

Hej Camilla

Jeg var på interrail i bl.a. Hollang og Frankring i 2004. Vi boede både på vandrehjem og i telt. I Paris og Amsterdam sov vi på billige hoteller/vandrehjem, mens vi i resten af Frankrig sov på campingpladser, både i mindre og større byer. Det fungerede fint med campingpladser, var rigtig hyggeligt, samt formentligt billigere fordi vi selv stod for madlavning og det nærmest ingenting koster at bo på campingplads i Frankrig. Dog skal I være opmærksomme på flere campingpladser ligger et stykke fra bycentrum, især ved større byer som Nantes og Toulouse. Hvis flere spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig på email risgaardknudsen@hotmail.com

Mvh
    Jacob

Anonym camilla_poulsen

Hey
    er der nogen der har nogle erfaringer med hensyn til interrail i holland, belgien og frankrig. her tænker jeg på om det kan betale sig at medbringe telt, og overnatte på campingpladser istedet for vandrehjem. det er voers første backpacker tur, så alle råd er velkomne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account