This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pøllepigen

Hey… Rejser om ca 1 mdr afsted til Slovenien, Kroatien, Serbien/Montenegro, Makedonien, og vil lige høre, om der er nogle der har forslag til, hvad der er fedt at se i de forskellige lande? Har ikke ret meget kendskab til nogen af landene… På forhånd tak for gode råd.:o)

Hilsner fra Britta og Helle

Anonym Di
    Anonym kKasper

Hej med jer.

Hvis i kommer til Kroatien skulle i tage at ta til Dubrovnik, det skulle være en af verdens flotteste byer med både middelalderby, strand og masser af byliv!

har ikke selv været der men en kammerat og mig tager på interrail fra d. 26/6 og vi tager derned!

Hilsen Kasper

Anonym Anonym

Tak for svar.:-) Ohrid har vi snakket om at tage til, og hjemmesiden har li gjort nysgerrigheden større. Så der kommer vi helt sikkert til. Dubrovnik havde vi faktisk afskrevet, men ska sandsynligvis bo privat hos én i Split. Så er der jo ik langt til Dubrovnik derfra. Og med din beskrivelse, Kasper, så lyder det meget spændende. Så måske ses vi. Hvem ve!? ;o) Vi “lander” der i 1. halvdel af juli.

Hilsen de to rejselystne.:-)

Anonym martin

Hej,

Det lyder som en rigtig fed tur! Jeg tog selv derned på interrail og inkluderede albanien. Jeg synes i skal tage gennem albanien til makedonien – det er et ret underligt land og en kæmpe oplevelse. Jeg kan se at i snart skal rejse, så i må undskylde det jeg nu skriver, selvom det nok er rart at vide:

Et interrailkort er meget lidt værd på balkan! Har i kigget på et kort med togbaner? Eksempelvis kan i ikke rejse ned langs den kroatiske kyst – som ellers er fantastisk – fordi der ikke er nogen togbane. Derudover er transport relativt billigt, så i skal køre en del ture mellem zagreb og beograd for at tjene pengene hjem.
    I kan overveje kun at købe til zone C og G, men så bliver det jo kun 22 dage og ikke en måned.

Anonym none

Hej Britta og Helle!
    Jeg vil foreslå jer, at se naturen ved Bled og Postojnska JAMA (Postonja Drypstenshulerne) i Slovenien. Her er et link til en hjemmeside, hvor man kan se Bled og Postonja drybstenshulernes placeringer på et kort http://www.supertravelnet.com/search/?serv_no=7&country=254_0_4&local_place=932540000&max=10&min=0&show=1&language=21 Man klikker på “The Postonja cave” (Postonja drybstenshulerne) på hjemmesiden hvis man vil se hvor det ligger osv. Her er et nyttigt link med hensyn til planlægelse af togrejser http://www.railfaneurope.net/frameset.html. For, at komme til togplaner og rutekort på denne hjemmeside skal man klikke på “Links”.
    Mvh. Jesper

Anonym Sille & Boris

Hvis i skal igenem Montenegro
    så gå ind på http://www.montenegrovoyage.com/
    Montenegro Voyage tilbyder, at vise jer den vigtigste del af Montenegros skønhed, den rige uspolerede natur samt godheden af befolkningen.
    Montenegro Voyage tilbyder venskab og rækker hånden ud til alle som kender, eller som først er ved at opdage den lille – store land, Montenegro

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account