This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle,
    Min veninde og jeg kunne godt tænke os at tage på interrail til sommer, men vi tænkte på, om det overhovedet kan betale sig, eller om man ligeså godt kan tage en billig flyver til fx Madrid (det handler nemlig nok umiddelbart om Spanien, Portugal og evt. Italien) og så selv rejse rundt derfra?
    Nogen tips?
    På forhånd tak. Mette

Anonym Anonym

Hejsa. Jeg har ikke selv været på interrail, men jeg ved, at man – i stedet for et interrail-pas til hele Europa – kan nøjes med at købe en enkelt zone til Spanien, Portugal (og Marokko tror jeg…), til billigere penge. Hvis du kan finde en billig flybillet (feks. Ryan Air via London til Madrid har jeg set til 1000 kr), så kan det måske nok betale sig at købe en flybillet + en enkelt interrail-zone.

Anonym camilla_poulsen

Om det kan betale sig med en interrail billet kommer jo meget an på hvor meget i vil rejse rundt. Hvis i skal besøge de lande du nævner vil det nok godt kunne betale sig, da det hurtigt løber op hvis i skal betale fly til madrid og togbilletter rundt. Personligt overvejde jeg også at køber flybillet sidste sommer i stedet for en interrail billet, men efter turen kunne jeg konkludere at jeg havde sparet en del peneg ved at vælge toget. Regner i med kun at besøge en enkeltby i hvert land ved jeg ikke hvad er billigst men rejser i rundt er det helt klart interrrailbilletten.

Tips.. mangel på penge så kør tog om natten så sparer i en overnatning, vælg telt eller hostel, tag en trangia med og lav selv mad.

Rigitg god tur.

Anonym Josefine

Hej.
    Man kan også rejse med bus. Eurolines har noget tilsvarende interrail. Ved ikke hvad det koster men prøv at tjek http://www.eurolines.com, måske det er billigere.

Men jeg vil sige man kommer altså ret langt for få penge med bus i europa. Jeg rejser til sommer til Hamborg, Kassel, Berlin, Prag og tilbage til København for 1300 kr.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account