This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mr-punkrock

Hej der, jeg skal på interrail om 14 dages tid.. Jeg har styr på det meste.. Det eneste jeg gerne vil vide er hvad der er et rimeligt budget for en måneds interrail.? Jeg skal bo på camping. Og jeg vil for det meste selv lave mad, men dog spise ude måske et par gange om ugen. Jeg skal til barcelona og skate ellers regner jeg med at tage til frankrig, italien og tyskland. Afslappet ikke for meget tog.

Så mit spørgsmål er, hvad er et rimeligt budget for det?

Kunne man klare det for ca 7000 kr eller skal der mere til..?
    Har ikke tænkt mig at leve luksus, men gider heller ikke leve som en total som fattigrøv 🙂

Hilsen Cliff

Anonym OlafFO

Check siden http://www.interrail.net/

Denne side er god, den har en side hvor man kan regne ud hvor meget man kan komme til at bruge på en måned.

Anonym Søren Jakobsen

7000,- siger du, er det ud over billeten? Hvis ja, så er det absolut realisktisk….

Anonym mr-punkrock

Ja det er udover billetten, har også lige tjent lidt extra på at slå græs, så har 8000 kr til en måned..
    Jeg har brugt maskinen inde på interrail.net. Men ville bare gerne hører fra folk om de mente det var nok. Tak for hjælpen:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account