This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym metewb

er en kvinde på 32 som har besluttet mig for at tage på interrail tur næste sommer (ved godt at jeg er lidt tidligt på den) jeg overvejer at tage alene afsted, for ingen i min vennekreds er til sådan nogle projekter.. jeg vil helst ikke planlægge for meget, bare tage turen som den kommer 😉 noget jeg skal vide, eller nogle ruter der er mere sikre end andre ? jeg vil gerne afsted en måned.. og vil rigtig gerne se paris.. ellers bare opleve.. og måske finde en rejse kammerat herinde..

Anonym Marie

Hej
    Jeg er en 25-årig kvinde som tog på interrail i september (4 uger) i central- og Østeuropa alene. Sikkerhedsmæssigt oplevede jeg ingen problemer. Jeg kunne gå på gaden om aftenen uden problemer, men jeg var bevidst om at holde mig fra situationer, hvor jeg ikke følte mig tryg. Det skete dog ikke.
    Jeg bookede mine hostels mindst et par dage i forvejen over nettet og planlagde som jeg havde lyst til efter de første 14 dage, som jeg havde planlagt hjemmefra. Jeg kan bestemt anbefale at tage det som det kommer. Overnatning er ikke svær at finde og måske vil du følges med nogen, du møder på turen, eller se nærmere på en by, du hører om på turen. Kast dig ud i det – også selvom du kommer til at gøre det alene – det er mit råd

Anonym JanusGrunk

Vi er to gutter, der rejser gennem flere øst Europæiske lande. Det bliver i Juni måned. Også med 22 dage som udgangspunkt.

Vi er begge grønne, hvad angår interrail. Dog er min rejse kammerat, meget rejse vandt. Bare andre steder i verdenen.

Ved ikke hvprnår du skal afsted, men min ven fortæller mig en del af rejserne er de mennesker man også møder under vejs. Vi er 30 og 37. Så vi er ikke helt unge mere.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account