Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523478
     MaryJunkie

      Jeg regner med at skulle på interrail enten den kommende sommer (2008) eller næste sommer, men da jeg ikke synes, der er nogen af mine venner, jeg vil rejse med, overvejer jeg stærkt at rejse alene. Jeg er 18, så jeg er i og for sig gammel nok, men spørgsmålet er bare, om det ville være forsvarligt.
      Hvad synes I? Jeg vil sætte stor pris på svar.
      Om ikke andet, er der så nogen, der ville være interesserede i at lege med tanken om at rejse sammen med mig? – tænk bare: to fremmede på egen hånd i den store verden! Jeg er frisk 🙂

      #3523499
       Sarah

        Jeg rejste alene…det var cool, man møder mange andre på hostels rundt omkring 🙂

        #3523500
         Sarah

          Jeg rejste alene…det var cool, man møder mange andre på hostels rundt omkring 🙂

          #3523508
           Daniel Madsen

            Der er mange som rejser alene… Det er altid nogen at være sammen med….

            #3523531
             Robber

              Jeg rejser selv alene på interrail her januar eller februar, men kunne være fedt 😀

              #3523532
               Robber

                Jeg rejser selv alene på interrail her januar eller februar, men kunne være fedt 😀

                #3523562
                 Glen Poulsen

                  Hej ..

                  Jeg er ved at planlægge en jordomrejse til sommer.. Det er første gang jeg skal jorden rundt, og det er også på egen hånd. Så det kunne være super hyggeligt med lidt dansk selskab på turen 🙂 Du kan læse mere om mig og min rejse på http://www.travellog.dk/glenp 🙂

                  Du er meget velkommen til at smide en besked til mig hvis det har din interesse,

                  MVH
                  Glen Poulsen

                  #3523565
                   racerMB

                    Hey..
                    Jeg er selv en pige på 18 år, som bliver student her til sommer.. Jeg skal holde fri år næste år hvor jeg skal arbejde, men har også tænkt kraftigt over at tage på interrail, men har heller ingen venner der gider.. hvornår er det du havde tænkt dig at tage afsted??
                    Mvh Michelle

                    #3523566
                     racerMB

                      hehe.. Jeg glemte helt at skrive at du bare kan skrive i min indbakke på min profil, så kan vi da snakke lidt om tanken..

                      #3525056
                       catja johansson

                        hey you

                        jeg sidder selv og leger med tanken om at rejse, men syntes umidlbart det er skramende på egen hånd, verden er stor, og men ved ikke altid hvad man kommer ud for. hmm jeg syntes ikke rigtig jeg har nogen i min venne kræs jeg vil rejse med, da jeg ikke vil være for afhænge, og ikke vil fast holdes i hvad de tror jeg kan og ikke kan.. da jeg gerne vil opleve så meget så muligt, men på den anden side vil jeg jo heller ikke rejse alene…
                        jeg syntes tanken om at rejse med et menneske som jeg ikke kender lyder helt vildt spændende, for selv om man så er to om at rejse, skal man nu også lære et nyt menneske at kende, og på den måde også lære sine egne grænser at kende uden at blive bremset…
                        hvis du har lyst til at finde ud af om vi to måske kunne rejse sammen, og har de samme rejse ønsker, skal du være velkommen til at sende mig en e-mail (catja_baby@hotmail.com)

                        med venlig hilsen catja

                        #3526524
                         Daim

                          Hvilke lande ville du rejse til?

                        Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

                        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                        Log ind med brugernavn & kodeord

                        eller    

                        Glemt dine oplysninger?

                        Create Account