This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise3012

Hej derude!
    Jeg er godt træt af at arbejde mine sabbatår væk, så nu har jeg taget en beslutning om at rejse ud på interrail i 1,5-2 mdr til sommer. Det bliver primært alene (og så lige med de folk, jeg møder undervejs), så for min egen sikkerheds skyld vil jeg helst rejse vestpå.

Jeg har ikke fastlagt nogen rute endnu, dog vil jeg gerne nå forbi Milano og Nice, og skal ende i Holland efter cirka en måneds rejse, hvor jeg skal ses med min familie.

Jeg har nogle spr i forbindelse med planlægningen. Som sagt vil jeg helst vestpå pga min egen sikkerhed – men er der andre piger, der har prøvet at rejse til Østeuropa alene? Og er der nogle problemer i forbindelse med det?

Jeg satser på at bo på hostels og primært lave mad selv. Derudover bor jeg som sagt hos noget familie i cirka en uge på turen. Hvad skal mit budget ligge på? (Over billetten!)

Ved I om man kan købe 2 interrailpas på én gang? Eller skal man købe nr 2 i det land, man nu er i, når det 1. udløber? Har ikke kunnet finde et klart svar nogen steder.

Er der nogle steder, som I kan anbefale?

På forhånd tak!

Anonym adam

hej skal også på interrail måske vi kan følges:-).. mvh supermango@live.dk

Anonym AFLO

Hej Louise.
    Super gode spørgsmål, som jeg også godt kunne tænke mig svar på! (det bliver også min jomfru-tur til sommer) 🙂

Vh
    A

Anonym Emil

Halløj 🙂
    Jeg er en dreng på 20, som skal afsted til sommer 2012.. Hvilke erfaringer gjorde i jer mht. budgettet for en måned udover biletterne?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account