This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikk-Sofie

Hey! 🙂 da det jo er rimelig dyrt med et interrail kort i Frnkrig, Spanien og Portugal ville jeg høre om i havde nogle toge i f.eks. har prøvet eller hørt om som ikke koster så meget at rejse med. Jeg skal besøge disse destinationer:

Bruxelles (Belgien)
    Paris (Frankrig)
    Madrid (Spanien)
    Lissabon (Portugal)
    Barcelona (Spanien)
    Venedig (Italien)

På forhånd tak for hjælpen

Anonym Anonym

Mjallo
    Altså næsten alle regionaltog er jo gratis. Men disse toge er også propfyldte af lokalbefolkningen. Du skal nogle gange være heldig bare at kunne sidde på en trappe, når du kører midt på dagen. Jeg tog selv med et lyntog fra Lille (tæt på bruxelles) til Marseille. Det tog næsten ingen tid og det var en behaglig rejse. Så når du bare tager med regionaltog falder kvaliteten selvfølgelig også. Og du skal også skifte tog mange flere gange!
    Lyntoget fra Lille til Marseille kostede omkring 20-30 euro mener jeg.
    Men spørg togpersonalet og billetkontorerne, hvilken vej der er hurtigst og billigst. Standarden fra station til station kan svinge meget. Og specielt når du kører over grænsen til et nyt land.

Anonym Rikke-Sofie

Tak for hjælpen 🙂 Det er ikke fordi at jeg ikke kan overleve med at betale et par gange for noget dyrt, jeg synes bare det er dumt, når man i forvejen har betalt en delf for at rejse i de lande + at det bliver hurtigt mange penge hvis man skal betale 200-30 euro 10 gange fordi vores tur er længere endnu.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account