This topic is empty.

• Forfatter
     Mauna20

Hej.

En veninde og jeg overvejer/planlægger interrail næste sommer.

Vi vil starte på Roskilde festival, og lige have en dag eller to hos nogen venner i KBH inden afgang i en måned.

Vi tænker lidt på denne “rute”, selvfølgelig kun sådan overordnet. Kan vi nå det på en måned, hvis vi gerne vil have en uge i Marokko?

– “København”
    – Berlin
    – Amsterdam
    – Bruxelles
    – Paris
    – Barcelona
    – Madrid
    – Lissabon
    – Granada (evt. en anden by på den spanske kyst, ikke for turistet)
    – Gibraltar
    – Rabat
    – Casablanca
    – Marrakech
    – Agadir

Og så flyve fra Agadir og hjem. Det er ret vigtigt med hensyn til Marokko, da jeg har en jeg gerne vil besøge

Ville I springe noget over, eller vælge nogle andre steder på turen?

Og hvad med et budget? Hvor meget skal man spare sammen til lommepenge, mad, hostels osv. Vi vil leve på absolut minimum budget hele vejen. Det er fedest 😉

Anonym Sarah

Medhensyn til Budget, prøv http://www.lonelyplanet.com men udover Marokko, er det rimelige dyre steder I har valgt. Hver opmærksom på ekstra omkostninger med tog i Frankrig.

Anonym Anonym

For mig lyder det som om, det er alt for mange byer. Jeg ville sortere kraftigt ud i dem. I skal jo også rundt med tog, hvilket også tager sin tid. Jeg ville hellere have omkring et par dage i hver by og så en rejsedag ind i mellem, men det er selvfølgelig individuelt! Som I har det nu, vil I kun have 2 dage hvert sted (og deraf skal der sættes mindst en halv dag af til rejse også)…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account