Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524034
     Anonym

      Hej

      Vi er 2 piger på henholdsvis 23 og 25 år som gerne vil ud og se lidt mere af de skønne Europa -derfor er vi på jagt efter alle jeres kreative forslag og erfaringer. Hvilke lande kan i evt anbefalde? vi er meget interesseret i at opleve den lokale befolkning på nærmeste hold og få kulturen helt ind under huden :O) vores ide er at rejse i lidt over en måned, så det realisiske ville nok være 3-4 lande!
      Glæder os meget til at høre fra jer

      Marianne og Pernille

      #3524613
       Jesper Jensen

        Lokal befolkning og kultur er der i alle lande 🙂

        Det kommer an på jer selv, om i kommer til at opleve den.

        Den letteste måde at komme i kontakt med lokalbefolkningen er at tage væk fra turiststederne. Find et sted, hvor de ikke ser jer som turister.

        I Tyrkiet er befolkningen udenfor turistområderne enormt venlige – kombiner evt. Tyrkiet med det græske fastland og Bulgarien.

        #3525122
         Pøllepigen

          Hejsa

          Jeg satser på I ikke har været afsted endnu, og evt ser det her. Kan anbefale Kroatien, Bosnien og Makedonien. For to år siden rejste jeg på Balkan, men det er klart de tre lande der var mest spændende. Vi var afsted en mdr, og nåede også Slovenien og Serbien foruden de tre andre lande. Jeg synes ikke det var hektisk på nogen måde. Vi boede både på hostel, men også privat. At bo privat er bare det fedeste. Der får I virkelig alt inde under huden, og sikkert også anbefalet andre steder at se, end måske lige guidebogen fortæller om. Kroatien er eksotisk, Bosnien er barsk, og Makedonien er afslappende. Måske havde det noget med de steder vi boede at gøre, men skal helt klart tilbage til de lande.. Det var en primitiv rejse vi var på, alt er billigt, folk er venlige osv. Men ved jo slet ikke, om det er det I søger. I er velkomne til at spørge løs, så vil jeg gerne gå mere i dybden med, hvad vi så, hvor vi boede osv.. Og hvis I har været afsted, så håber jeg I havde en helt fantasktisk tur..:-)

          Hilsen Helle

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account