This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle 🙂

Jeg planer på en lille kort tur på interrail i november.

jeg har et budget på ca. 4000 kr – altså foruden billet med tog. Hvor lang tid vil de penge kunne række? og hvilke lande vil I anbefale. jeg har besøgt italien, østrig, frankrig og de “ferie-lande” – jeg vil gerne lidt ud omkring.

Er der nogen der har en møg-fed rute vi bare BLIVER nød til at følge???

🙂 Bella

Anonym none

Hola Bella!

Har du overvejet Spanien? For så er du nødt til at se en by, der hedder Cáceres i Extramadura. Dødcharmende! 🙂 Man kan rejse med tog fra Madrid til Cáceres. Også kan man tage turen ned til Sevilla eller Malaga! At rejse med tog er okay og ikke så dyrt!

– Regine

Anonym Anne

Min veninde har lige været på interrail og ud over togbilletten brugte hun 7000 pr. måned og koncentrerede sig primært om hovedstader i østeuropa. Hun boede på hostels, og lavede ofte mad selv.

God tur!

Anonym Krisli

Hej…

4000 kr. er ikke meget i de lande du omtaler. Hvis du til gengæld vil tage længere øst på kan du komme noget længere for de penge…

Min kæreste og jeg brugte ca. det samme på 3 uger. Vi var i Ungarn, Rumænien, Bulgarien, Grækenland, Serbien og Tjekkiet. Fed tur. Til det skal siges at vi brugte ca. halvdelen af tiden i telt. Det sparer du meget på i forhold til hotel.

Flere af vores venner har taget en tur, der kunne ligne din, og de brugte ca. 10000 på 3 uger.

Håber du får en god tur.

Kh Line

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account