Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3530314
     Anonym

      Hej alle 🙂

      Jeg planer på en lille kort tur på interrail i november.

      jeg har et budget på ca. 4000 kr – altså foruden billet med tog. Hvor lang tid vil de penge kunne række? og hvilke lande vil I anbefale. jeg har besøgt italien, østrig, frankrig og de “ferie-lande” – jeg vil gerne lidt ud omkring.

      Er der nogen der har en møg-fed rute vi bare BLIVER nød til at følge???

      🙂 Bella

      #3530319
       none

        Hola Bella!

        Har du overvejet Spanien? For så er du nødt til at se en by, der hedder Cáceres i Extramadura. Dødcharmende! 🙂 Man kan rejse med tog fra Madrid til Cáceres. Også kan man tage turen ned til Sevilla eller Malaga! At rejse med tog er okay og ikke så dyrt!

        – Regine

        #3530324
         Anne

          Min veninde har lige været på interrail og ud over togbilletten brugte hun 7000 pr. måned og koncentrerede sig primært om hovedstader i østeuropa. Hun boede på hostels, og lavede ofte mad selv.

          God tur!

          #3530458
           Krisli

            Hej…

            4000 kr. er ikke meget i de lande du omtaler. Hvis du til gengæld vil tage længere øst på kan du komme noget længere for de penge…

            Min kæreste og jeg brugte ca. det samme på 3 uger. Vi var i Ungarn, Rumænien, Bulgarien, Grækenland, Serbien og Tjekkiet. Fed tur. Til det skal siges at vi brugte ca. halvdelen af tiden i telt. Det sparer du meget på i forhold til hotel.

            Flere af vores venner har taget en tur, der kunne ligne din, og de brugte ca. 10000 på 3 uger.

            Håber du får en god tur.

            Kh Line

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account