This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Saratrads

Jeg mangler hjælp. alt hvad jeg kan få! 🙂

Jeg skal på interrail fra d. 2 september 2013 men min kæreste. Vi skal til Frankrig, Italien og Grækenland. Gode råd til hvad vi skal se, opleve, hvor vi skal bo, hvor vi ikke skal bo etc. modtages med kyshånd.
    Vi vil gerne på markeder i Italien – er der nogen, der kan anbefale nogle gode markeder? Både mad og almindelige markeder vil vi gerne se.
    Ja, råd til de tre lande i det hele taget vil være dejligt. En pakkelist til de tre lande i September, hvordan skal den nogenlunde se ud?

Anonym Claus

Det er campingpladser, hostels. Gør lidt reserch først eller tag det som det kommer. I de fleste større byer er der en turistinformation, som kan vejlede jer. Eller spørg, når I kommer frem.

Lad være med at slæbe hele garderoben med. Tag tøj med til en uge + en regnjakke.

mvh
    Claus

Anonym Emilie Kisbye

HJÆLP SØGES!
    Jeg er i den super fede situation at jeg om 1 måned skal på Interrail med en veninde…
    Vores første stræk er fra: Hamburg —> Paris.
    Men jeg er i tvivl om jeg skal bestille pladsbillet på denne strækning, da vi gerne vil rejse med et direkte (hurtig tog) ?
    Derudover skal vi til Spanien, hvis der er nogle der har erfaringer i forhold til pladsbestilling af tog i disse 2 lande, modtages svar med STOR glæde!!! 🙂

Anonym Anonym

Har skrevet lidt om mine egne erfaringer med interrail på min blog her: http://www.danskbackpacker.dk/tidligere-rejser/interrail-2007/erfaringer-og-rute/

Jeg var afsted i én måned i 2007, og stod med de samme spørgsmål som jer dengang, så måske I kan bruge nogle af de samme erfaringer. Ellers spørger I bare løs.

Anonym Daizz

Og det var så mig der skrev ovenstående.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account