This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OlafFO

Jeg var i Hotel Pastoral in Nice, France i sep. 08.
    Det er billigt og ejeren er flink.
    Det er dog eksl. morgenmad og ligger tæt ved stranden 1 KM, tror jeg, men jeg var tilfreds.

Togtur til Cannes og Monaco tager 30 min.

Anonym MissIvory

Jeg har selv besøgt Nice ganske kort tidligere, og jeg synes ikke umiddelbart særlig godt om byen!?
    OlafFO, kender du ikke et godt hostel i en af de andre byer, som jeg nævner?

Anonym MissIvory

Hejsa!
    Sammen med en veninde skal jeg på interrail til sommer. Vi søger i den forbindelse et billigt (og godt hvis det kan kombineres) hostel i Venedig og et sted i Sydfrankrig. Enten St. Tropez, Cannes eller Menton.
    Er der nogen, der har et sted at anbefale?
    Er det desuden realistisk at ville besøge Köln og Erlangen (familie og venner, altså gratis overnatning), Venedig, Sydfrankrig, Paris, Dover og London på ca 2½ uger? Og med et budget på omkring 6000(inlk togbilletter)? I Paris kan vi igen sove hos venner! 🙂
    På forhånd tak!

Anonym Daizz

I Venedig skal i godt nok snart bestille, hvis i skal have plads. Der er SÅ mange mennesker i højsæsonen. Ellers vil jeg anbefale jer, at anskaffe lonely Planet bøgerne. Her kan i se rigtig mange hostels, som er anbefalelsesværdige til alle prisniveauer.

Jeres plan er sikkert realistisk nok. Jeg ville dog selv undlade England og se noget mere af Italien eller Frankrig istedet for, så i ikke skal bruge så meget tid på transport.

Håber det hjalp jer lidt

Hvis de 6000 er pr. person og uden interrail-billetten, vil jeg mene at jeres budget er på den gode side.

Anonym OlafFO

Jeg har kun været i et hostel i Paris og det hed Oops. Det var et godt hostel, men du sover hos venner i paris.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account