This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kirstine

Min kæreste & jeg skal på interrailtur (august 2004), og vil gerne se så meget af Italien som muligt! Hvad er din erfaring – bedst i telt eller på hostel? Og kan du anbefale nogle gode steder at bo? TAK for din tid og hjælp 🙂

Skriv evt. til mig: kirstine_tanggaard@hotmail.com

Anonym majamoesgaard

Der er fordele og ulemper ved begge dele. Ulemperne ved telt er de sædvanlige: regn (hvilket var en konstant ulempe da jeg var på interrail i Italien i sommeren 02!), manglen på unge mennesker samt at campingpladserne ofte ligger i udkanterne af byerne. Ulemperne ved at bo på hostels er imidlertid, at de oftest – ihvertfald hvis man rejser budget – holder lukket fra kl 11 til 15 hver dag. Der er ret frustrerende, da man som rejsende ofte selv har brug for at slappe af og holde hvil i de varmeste middagstimer. Desuden skal man på mange hoslets være tilbage inden kl 23 om aftenen for at blive lukket ind, hvilket er utroligt irriterende! Men fantastisk land alligevel – go tur!

Anonym Casmilla

haiii vennnnse

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account