This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CharlotteK

Hej alle!

Som mange andre, vil jeg rigtig gerne på interrail igennem Østeuropa. Min tanke er at starte i Slovenien videre til Kroatien, Bosnien, Serbien, Kosovo, Montenegro, Albanien og måske slutte af i Makedonien.
    Derfor vil jeg høre om nogle af jer nogle erfaringer, tips e.l. som I har lyst til at dele ud af 🙂 ALT vil blive taget taknemmeligt imod 🙂

Charlotte.

Anonym CharlotteK

Tusind tak for dit svar! Har lige skrevet en privatbesked til dig med lidt spørgsmål 🙂

Anonym Anders

Jeg har taget det meste af turen ned over balkan, og det kan varmt anbefales! Bosnien og Serbien er begge dejlige lande, men en bustur til Kosovo er virkelig også anbefalelsesværdig! En af mine personlige favoritter er dog Rumænien. Især Brasov i Transylvanien er jeg glad for, her så vi blandt andet vilde bjørne, drakulas slot og mang andre fantastiske ting. Makedonien er ikke umiddelbart det mest spændende sted jeg har været, men har ikke brugt tid nok der til for alvor at kunne udtale mig:) Hvis du trænger til et par dages afslappende badeferie må Montenegro være stedet. Der går natbusser fra Sarajevo, og der er desuden fin mulighed for videre rejse til Kosovo

God tur!

Skriv endelig Hvis du har specifikke spørgsmål

Anonym Ander

Hmm kan ikke lige se den besked du har skrevet, ved ikke hvorfor. Men ellers smid den over mail på andersnygaard@ hotmail.com, så svarer jeg gerne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account