This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym louise2001

hej.. det er første gang min veninde og jeg skal på interrail, vi skal afsted i 14 dage…vi har tænkt på at tage fra københavn til amsterdam, paris, milano, (venedig, måske), også ned til Bari til Igoumenitsa via færge, også igennem nogle af øst-landene, vil gerne til kroatien, og til sidst berlin, også hjem til danmark:O)

er der nogle der har prøvet den tur?

lyder det som noget vi kan nå?

er der nogle af øst landene der er værd/bedre at se end de andre? hved ikke så meget om dem…

håber der er nogle der kan hjælpe:O)

Anonym Anonym

Jeg vil mene, at I har alt for mange lande med…. Hvis det var mig, ville jeg “nøjes” med enten Holland, Frankring og måske Milano eller Øst-landene.

Du har skrevet 8 destinationer ned, hvilket vil blive næsten umuligt at nå på 14 dage, og I vil komme til at sidde i et tog hele tiden.

Håber I får en god tur.

Anonym (L)

Ja det er helt klart for meget. Var på nogenlunde den tur sidste år på en måned og det var endda for meget. Nu ville jeg helt klart foretrække at nøjes med et par lande og så bruge mere tid der. Sådan som jeres “plan” er nu har i jo kun ca. 1½ dag per land.

Hvis jeg skal anbefale noget skulle det være norditalien og slovenien. Norditalien har jo milano, venenig, som i gerne vil se, og er i det hele taget et rigtig flot område. I Slovenien er det noget billigere og her er der masser af muligheder for adventursport i alperne. Så kan i måske have et stop i berlin på vej ned og et stop i prag på vej hjem!

Rigtig god tur herfra

Anonym Anonym

AAAAAAALT for meget. Jeg vil anbefale jer at splitte turen op. Enten tage til Øst- eller Vesteuropa. I kan fx tage til Amsterdam, Paris og Italien. Hvis I vil ned gennem Østeuropa, vil jeg anbefale jer at have 3 uger, ellers når I slet ingen ting, og slet ikke, hvis I også vil helt ned til Grækenland, fx!

Anonym Mariemai

Hej du

Jeg var for 3 år siden på interrail i uger, og nåede kun Frankrig, Spanien og Portugal. til gengæld nåede vi at få en god fornemmelse af de tre lande. Vi valgte at flyve til Barcelona (enkel billet omkring 300kr.) tog nogle dage der, og så havde vi bare sørget for at vores interrailbillet først galt fra en uge senere end vi ankom til barca.. Tyskland og Frankring kan godt være en lang tur i tog. Dog vil jeg sige at Frankring og Spanien har nogle rigtig gode tog forbindelser – udnyt det!
    Og hvis i er omstillingsparate, så ta til Portugal – det er livet, og lidt billigere end Spanien, Italien osv.

Men ja, som de andre også siger – alt for mange lande.

Rigtig rigtig god tur. Interrail er en skøn rejseform

Anonym louise2001

hej alle sammen:O) tak for jeres svar, i har nok ret i at det er for mange lande, og da det er vores først tur, er det svært at vurdere hvor mange lande man kan komme igennem, så tak for hjælpen:O) jeg tror vi holder os til Holland, Frankring og nord-italien…

er der nogle af jer der hved hvad man “bare skal se i de lande”, eller nogle steder/byer (i landene), der er rigtig fede at opleve? (måske en lille strand også..hehe)

jeg synes også din tur mariemai lyder rigtig fedt, det må blive næste gang:O)

Anonym Anonym

Jeg ville nok lægge en tur forbi Venedig (inden den synker :P), Milano og Pisa i Italien, og i Frankrig: Paris, Tours (hvis man er til smuk natur og overdådige slotte), og så kunne I jo tage til St. Malo, hvis I gerne vil ha strand – så bliver I i Nordfrankrig. Ellers er Sydfrankrig Toulouse fx) kun 5-6 timer i tog fra Paris. Og i Tyskland ville jeg tage til Berlin, Köln, Hamburg. 😀
    Men det hele kommer også meget an på, hvad man gerne vil. Det her er også igen for mange byer til kun 2 uger…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account