Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3526958
     Ulrikm1990

      Hey.. Jeg planlægger at tage på interrail i øst europa til sommer.. Men har ikke rigtigt nogen ide om hvad det vil koste ud over billetten.. Jeg vil gerne sove på vandrehjem, eller billige hoteller.. Og spise billig fast food det meste af tiden.. Nogle der har erfaringer med hvad det kan rande op i?? det er 21 dage jeg tænker på..

      Vi er 2 gutter der skal afsted, men kunne da godt bruge et par mere med på rejsen.. Skriv hvis du kan hjælpe på en ene eller anden måde (;

      Hilsen Ulrik

      #3527491
       Anonym

        Hej Ulrik

        For to år siden var jeg afsted 1 mdr gennem Balkan-landene, og der brugte jeg, så vidt jeg husker, mellem 6-7000 på den ene mdr. Og det var med overnatning, mad og diverse entreer. Men det kommer selvfølgelig an på så meget.. Vi spiste meget ude, da det faktisk ikke kunne gå at lade være..:)
        Vi bestræbte os på at holde os til ca 200 pr pr person. Ca 100 til overnatning, og 100 til spise/entre. Men overnatning kan tit fåes til noget mindre end 100/nat..
        Prisen kommer nok igen også lidt an på, hvilke lande I vil rejse i…
        Tror vist jeg efterhånden har rejst i det meste af østeuropa, så spørg endelig, hvis I mangler flere oplysninger. Så kan jeg måske hjælpe Jer..
        Og ellers rigtig god tur. Det bliver fe´!!! 🙂

        Mvh Helle

        #3527492
         Anonym

          Hov, jeg mener 200 kr/ dag pr person…:)

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account