Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3661918
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200020 bbp-reply-position-1 odd post-3661918 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Malene

      Hejsa.

      Vi er to piger der overvejer at tage på 3 uger Interrail i Europa. Vi er helt grønne på området og vil høre om der er nogle der har gode oplevelser om ruter. Vi tænker lidt på Italien og Grækenland

      #3662080
       Christina

        Hejsa.

        Jeg var på interrail i sommers sammen med min kæreste, i en måneds tid. Hvorend I rejser hen handler nok lidt om, hvad I er interesserede i? Vi arrangerede en “luksus”udgave, idet vi fløj til Budapest, rejste gennem Serbien, Montenegro, Bosnien og fløj hjem fra Split, Kroatien. I disse lande er det så billigt at rejse, at man ikke behøves et interrail-pas, men man køber såmænd bare bus- og togbilletter undervejs. Vi valgte disse lande for at se en anden del af Europa, samtidig kunne vi leve rigtig billigt. Jeg tror snildt i kan tage på interrail i Italien og Grækenland, men (som i måske nok allerede ved) så er Italien næsten ligeså dyrt at rejse og opholde sig i, som Danmark.
        Så det er lidt op til jer, hvad I ønsker?
        Håber det var til lidt hjælp?
        Mvh Christina

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log in with your credentials

      or    

      Forgot your details?

      Create Account