This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym benjaminnr1

Hej!

En kammerat og jeg skal fra midt juli til midt august på en måneds interrail i Europa.
    Vi har læst os frem til, at en rygsæk på 70 liter skulle være passende. Hvilke mærker kan I anbefale? En god rygsæk til maks 2000 kr.
    Mht. til fodtøj så overvejer vi at anskaffe trekking-/vandresko. Igen, hvad kan I anbefale? Med god åndbarhed.
    Kender I nogle gode netshops ellers normale butikker?
    Jeg har selv at spejlreflekskamera, og det kunne være fedt at tage nogle gode billeder. Men er det ikke risikabelt mht. til beskyttelse og tyveri? Hvad kan man evt. tage af forbehold?

Håber I har nogle inputs 🙂

Anonym Anne

Hos eventyrsport.dk (både butik eller hjemmeside) kan man købe Häglofs OXO rygsæk. Den ville være god, og man kan bla. få den til 75 liter. Super flot, to farver, sort eller flot grøn. Både til herre og damer. Men men, hvis man melder sig ind i eventyrsports kundeklub først, det kan gøres på eventyrsport.dk, får man op til 30% rabat på forskellige ting. Hvis i går ind på hjemmesiden og ser under bagage og bagefter turrygsække M, så kan i se den grønne OXO, og se jeres rabat!

Så kan klart anbefale eventyrsport.dk, det er gratis at melde sig ind, og så får man det til landets biligste priser. Her kan man også få sko/tøj til alverdens rejser.

Forresten synes jeg 70 liter lyder af meget til en måned, det er hvad min kæreste rejser med i et halvt år. Du ville sagtens kunne nøjes med 65. Kan også fåes som OXO…

God tur!

Anonym benjaminnr1

Ok, tak for det.
    Tror jeg vil købe denne rygsæk fra Osprey:
    http://www.ospreypacks.com/Packs/WaypointSeries/Waypoint80Mens/
    Kan godt li den lille daypack.

Mht. en sovepose, er en let fiberpose så ikke den bedste til sommerbrug? Den fylder vel også væsentligt mindre end en med dun.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account