This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Amy1988

Hej alle 🙂

Jeg har besluttet mig for at tage en tur rundt i Europa til sommer i 2-3 uger, alt efter økonomien. Det er min første tur med rygsæk, så alle erfaringer, tips osv er velkomne 🙂

Først leder jeg efter en rejsemakker, der vil se nogenlunde de samme steder.

Jeg ville gerne opleve Paris, Italien, grækenland og en del af Østeuropa.

Er det muligt at planlægge en fornuftig rute, mellem disse dele af Europa på 14-21 dage?

Og er der noget man bare skal være opmærksom på, når man rejser med rygsæk? 🙂

Anonym Anonym

Personligt, tror jeg ikke jeg vil tage Grækenland og Paris i samme omgang, især ikke hvis du kun har 2-3 uger. Så overvej om du ikke vil lave en tur som hedder: Paris, nord Italien, Ungarn, Tjekkiet, tror dette vil være muligt at gøre på 2-3 uger. Grækenland er udelideligt varmt i højsommeren, og det ligger langt væk fra det andet du gerne ville se. Så hvis jeg var dig så vil jeg prøve at finde en god billig fly billet i slut september / start oktober også erobre Grækenland der, på dette tidspunkt af året er der varmt nok til den store badeferie, men samtidigt også koldt nok til at man gider at bevæge sig væk fra stranden.
    Håber det hjalp,

Denne side er godt nok skrevet til amerikanere, men kig på den http://offtrackplanet.com/travel-101-guide/

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account