This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nicho

Hej alle

Jeg overvejer at rejse til Bolivia, Inti wara yassi for 6 uger. Er der nogen der kender til stedet og kan fortælle derom/ egne erfaringer og oplevelser.

Skriv til nicho90@live.dk

Anonym Bace

Hej,

Jeg har ikke været i Bolivia endnu, men jeg rejser selv 6 uger til Ambue Ari d. 17. januar 2010, og jeg skal gerne skrive en mail, når jeg kommer tilbage 🙂

Anonym Nicholine

Hej.
    Jeg har ikke undersøgt det så meget endnu ang. sikkerheden i Bolivia, da jeg først gerne ville høre noget derfra fra nogen, der har været der 🙂 Bliver det aktuelt kan vi finde ud af evt at rejse samtidig?

Anonym Cecilie

Hej..
    Jeg tænkte på om det er sikkert at rejse til Bolivia i øjeblikket? Er der ikke chance for kidnapning osv. under rejsen derhen? Ellers kunne jeg nemlig også rigtig godt tænke mig at være frivillig i inti wara yassi.. 🙂

Anonym Stine Salomonsson van Djk

Hejsa. Ved ikke om det er værdifulde oplysninger for nogen,:) men jeg tager ud til Ambue Ari ca. omkring d. 26 april og er der to måneder frem.
    I mine undersøgelser er jeg ikke stødt på noget der skræmmer mig væk, men har måske ikke været så obs på den politiske situation… Det eneste jeg har læst mig til af den slags, er at man skal holde sig fra skovene nord for det område hvor den anden af Inti Wara Yassis parker ligger(macchia)
    Jeg vil gerne være med til at følges derud fra Santa Cruz omkring uge 17, hvis det skulle passe nogen 🙂

Anonym Sille

Hej.
    Kan se at det er ret længe siden i har skrevet.
    Vi er to piger der selv overvejer at tage til Bolivia, Inti Wara Yassi. Dog ved vi ikke hvilken en af parkerne det skal være?
    Hvis der er nogle af jer der vil må i meget gerne skrive en mail til mig om jeres erfaringer mm., det ville jeg sætte stor pris på.
    Min mail er: sillel@ruc.dk

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account