This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym backpacking it is

Hej!

Jeg går med tankerne om at rejse til Israel til sommer…men kan ikke rigtig finde nogen steder hvor jeg kan se hvordan priserne er dernede og dermed hvilket budget man skal regne med? Er der nogen der har en ide omkring budget?

Og hvis der ellers er nogle der har nogle gode råd eller anbefalinger omkring Israel, vil jeg også meget gerne høre dem….

Håber der er nogen der kan hjælpe…På forhånd tak 🙂

Anonym Anonym

Israel er et dyrt land.
    Priserne er nok en anelse biligere end i DK, men ikke meget.

Anonym Anonym

Nu ved jeg godt jeg svare lidt sent.

Var i Israel 2,5 måned her i efteråret, en super fed og billig oplevelse. Det jeg gjorde var at jeg arbejde frivilligt dernede på noget som hedder en Kibbutz. Man må ikke modtage løn som frivillig, men vi fik “lommepenge”, kost, logi og en betalt 1/2 dages guidet-oplevelses tur en gang om måneden. Det fedeste af det hele var at vi var 16 unge frivillige fra hele verdenen.

Med fly, forsikring, lokal transport, “unødvendige for sjov ting”, 10 dages rejse på egenhånd osv. kostede mig i alt 8.000, hvilket jeg mener er helt upåklageligt, kunne uden større afsavn have skåret 2.000 kroner fra. Men det var min første alene rejse, så lavede nogle nybegynder fejl.

Jeg vil kun anbefale Israel, fantastisk natur, utroligt meget historie, lækkert vejr, vestligt men samtidigt meget anderledes, åbne mennesker og så er de fleste gode til engelsk.

Hvis du “bare” vil rejse rundt, så vil jeg mene du vil kunne få hele landet set på en 14 dages tid.

Skriv gerne hvis du vil vide mere 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account