This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NinaRisom

Hej.
    Jeg skal med mine 4 børn til Israel i hele november, men mangler lidt info omkring transport, priser mm.
    Jeg har været i Kibbutz for en del år siden og husker det som et nemt land at rejse rundt i med gode busforbindelser, men er det forsat det?
    Jeg leger også med tanken om, at tage til Petra i Jordan, men når jeg har ungerne med kræver det nok en overnatning, nogle der kan give et par tips?

Anonym Anonym

Hej Nina

Jeg har ikke rejst fra Israel til Jordan eller omvendt – men har rejst i begge lande på forskellige tidspunkter.
    Jeg synes lige som dig, at Israel er et nemt rejseland med mange muligheder inden for korte afstande – hvilket er super dejligt, når man har børn med.

Petra er et super super must synes jeg og jeg ville KLART tage en overnatning. Vi gik ind til Petra fra morgenstunden, hvor det endnu ikke var for varmt, og hvor vi nærmest var de eneste besøgende. Det var skønt at have det hele for os selv. Omkring ved 10-tiden begyndte turistbusserne og de store grupper at rykke ind.

Jordan er også dejlig nemt og venligt. Vi havde ingen dårlige oplevelser.

Prismæssigt er det jo billigere end Danmark, men jeg bliver alligevel overrasket over, hvor mange penge man kan komme til at bruge på mad og overnatning – men det kommer også an på, hvad jeres budget er.

Venligst
    Anne Marie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account