Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym dsa 7 år, 7 måneder siden.

• Forfatter
     comeawaywithme

Min veninde og jeg planlægger ferie i Israel og Jordan til sommer. Planen er at flyve til Tel Aviv og rejse ud derfra og flyve hjem derfra igen. Har dog hørt nogen snakke om at man måske kan få problemer med at rejse mellem landende, hvid man har et stempel i sit pas fra det andet land. Er der nogen der kender til dette??

På forhånd tak for hjælpen.

Anonym Liron

Der er ingen problemer hvis du rejser til Jordan, mange israelere jeg kender tager tit til aquba og og petra 🙂 dog kan det vaere svaert at tage til fx syrien og andre arabiske lande.
    dog skal du vaere forberedt paa at israelske graensesoldater godt kan finde paa at sporge til ekstra ind til nogle ting, men det skal man ikke tage saa tungt 🙂

bare spoerg er selv halvt israeler 🙂

hilsen Liron 🙂

Anonym dsa

Når du kommer til Isreal kan du også om de ikke vil stemple et seperat papir, og derved undgår du “forbandelsen” med stempler der forhindre at rejse rund i andre arabiske land.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account