This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Newtravel

Hej derude!

Jeg Vil gerne til Isreal som en del af min rejse ud i verden, men er usikker på om det er sikkert at rejse rundt alene dernede som pige.

Har fundet en familie jeg kan arbejde for i bytte for kost og logi og havde derefter tænkt mig at rejse videre til Tel Aviv og Jerusalem.

Min tur er planlagt i start November, så hvis der er nogle som også kunne tænke sig at udforske Isreal så skriv!

Anonym adventuregirl

Hej 🙂
    Jeg er en pige på 22 år og jeg rejste alene rundt i Israel for 2 år siden uden problemer. Så vil mene det er ganske sikkert, men selvfølgelig en del sjovere at rejse med nogen 😉

Anonym Bradley
    Anonym Franco

Obama received ensiusiatthc applause from his Israeli audience at many points during his Jerusalem Cultural Center address. They reserved their disapproval for a lone heckler. But the Palestinian people’s right to self-determination and justice must also be recognized. Put yourself in their shoes – look at the world through their eyes. It is not fair that a Palestinian child cannot grow up in a state of her own, and lives with the presence of a foreign army that controls the movements of her parents every single day. It is not just when settler violence against Palestinians goes unpunished. It is not right to prevent Palestinians from farming their lands; to restrict a student’s ability to move around the West Bank; or to displace Palestinian families from their home. Neither occupation nor expulsion is the answer. Just as Israelis built a state in their homeland, Palestinians have a right to be a free people in their own land. Oy vey! Did he really say that? Yep. And the audience approved. Of course, they were mostly young people. Israeli college students. Their nation’s future. Have a look, if you want. I was much amused by . Viewers didn’t hear a single word of Netanyahu’s praise for our President or his policies toward Israel. Instead, they rolled a tape of Obama and Netanyahu speaking minus the soundtrack while John Bolton expounded on the failings of Obama’s foreign policy, his disregard for Israel, his indifference toward the threat of Iran, and Netanyahu’s dislike for him. Obviously this must all be true. You saw their lips moving as Bolton talked.Reply

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account