This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym StinneBD

Halløj
    Jeg er ved og overveje muligheden for at mødes med en ven i Istanbul og så derfra rejse ud sammen.
    Spørgsmålet er så om hvorvidt det er muligt at gå ind i lufthavnen og finde et rejse selskab der flyver til Thailand?

Og ang Thailand, hvis jeg nu ville tage oneway, som backpacker, hvordan forholder jeg mig så når jeg lander, skal jeg til højre eller venstre?

Jeg er som i nok kan forstå total grøn med hensyn til den form for rejser, så gode råd og lidt vejledning modtages med kyshånd 🙂
    Hilsen Christina

Anonym Dhansen

Du kan i hvert fald flyve med Turkish Airlines fra Istanbul til Bangkok. Dem skal jeg nemlig selv flyve med her i december. Hvad du skal når du så ankommer til Thailand, må jo være op til hvad du har lyst til. Skal selv ud tage dykkercertifikat og derefter en tur nordpå hvor det bliver til noget trekking/vandreture agtigt og forhåbentlig en tur på Mekong floden. Book dig ind på et Hostel i området omkring Kao San Road i Bangkok og jeg garanterer dig for at du møder andre backpackere som kan give dig inspiration til hvad du skal opleve.

Anonym Anonym

Super, tak for gode råd, det er vist bare og springe ud i det, som man siger ☺️

Anonym Magnus

Hej Christina.
    Flybilletter bør købes på forhånd gennem et rejsebureau eller direkte hos et flyselskab. Hvis du har held med at finde flybillet i lufthavnen, kan du forvente en høj pris. Idet det lyder som om du er ny rejsende ville jeg foreslå dig at henvende dig personligt til et rejsebureau, så du kan få den vejledning, du har brug for. Snak f.eks. med Kilroy Travels eller Jysk Rejsebureau.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål om at dreje til højre eller venstre i Bangkoks lufthavn. Hvad mener du?

Når du rejser til Thailand, skal du have en billet ud af landet, ellers kan du risikere nægtet indrejse. I de færreste tilfælde checker de det dog. Kontakt evt. den thailandske ambassade i København for at være sikker på reglerne.

God rejse!

Anonym Anonym

Hej Magnus
    Ang højre/venstre udtalelsen var det mest fordi jeg havde en ide om en enkelt billet, et sted ud i verden ex Bangkok, og så er jeg jo lidt usikker på hvad jeg lige skal stille op med mig selv når jeg så står der ved exit skiltet i lufthavnen, helt alene uden nogen charter guide til og “bære mig på hænder og fødder” 🙂 forstår du bedre nu?
    Hilsen Christina

Anonym Magnus

Prøv at læse i en guidebog. Der kan du finde foreslag til overnatning og lokal transport. Rough Guides og Lonely Planet er gode, men der er også andre på markedet.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account