Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523684
     NynneG

      Hej alle.
      Jeg er en 18-årig pige, der er meget interesseret i at komme til Italien i et par måndeder – det er svært at finde lignende arbejde i Europa.
      Er der nogle, der ved noget?

      hilsen Nynne

      #3524038
       Anonym

        Hej Nynne.

        Jeg bor i Italien lige nu (Milano) og kan klart anbefale dig at komme herned. Jeg er selv au pair pige hernede, og det tror jeg klart ville vaere det nemmeste at finde som arbejde. Nu ved jeg ik om du taler italiensk? Men det er jeg rimelig sikker paa de fleste gerne vil ha du gor. Nu kender jeg selvfolgelig mest Milano. Ellers skulle du ta ned paa en campingplads i sommeren og arbejde. Jeg har vaeret hernede hver sommer i maaange aar, og der ligger mange campingpladser i nord-ost Italien. Jesolo hedder byen jeg kender. Ved ik om du har hort det for, men mange danskere tager derned hvert aar. Paa den campingplads jeg plejer at vaere paa (Ca Pasquali) er der nogle guider fra flere forskellige lande som laver underholdning for bornene og en masse aktiviteter i lobet af sommeren. Tror det er vildt fedt. Det var nok mere et forslag hvis det ik skal vaere saa lang tid. For au pair er for det meste et aars tid eller hva man finder ud af med familien.

        Men held og lykke… du er da velkommen til at skrive hvis du har nogle sporgsmaal… 🙂

        #3524039
         Louise

          Min mail er lullu_55@hotmail.com

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account